Сабақ жоспары
Сынып 9А Күні:__________________
1.Сәлемдесу
Топқа бөлу
I-топ: Шойын
II-топ: Болат
Сабақ мақсаты:
Оқушылардың ізденімпаздығын іскерлігін қалыптастыру. Жауапкершілікке, уақытты үнемдеуге үйрету. Химия пәнін ұнатып
оқуға баулу.
І- айналым Ұйымдастыру кезеңі
ІІ- айналым Жаңа сабақ Постер қорғау
ІІІ- айналым Досыма SMS жазу
ІV-
айналым Резюме. (Элементке сипаттама)
V- айналым Биологиялық
диктант
VI-
айналым Бағалау.
Үйге тапсырма
І айналым
Үй тапсырмасын сұрау. “Миға шабуыл”
Ереже: Миға шабуыл әдіс
тәсілдері арқылы сұраққа -жауап береді.
Білімді тиянақтау
Менің тұжырымым дұрыс
па?(ия, жоқ)
1. Алюминий ІІ топтың негізгі топшасында орналасқан
2. Сыртқы энергетикалық деңгейінде 3е бар
3. Алюминий 4 периодта орналасқан
4. Алюминий екідайлы элемент
5. Алюминий оттекпен әрекеттеседі
6. Алюминий атомы ядросының құрамында 56р+, 26n° бар
7. Темір хлормен әрекеттескенде темір (ІІ)
хлориді түзіледі
8. Алюминий қышқылдардан сутекті ығыстырады
9. Алюминий гидроксиді негіздік қасиет
көрсетеді
10. Алюминий тұрақты 3 валенттілігін көрсетеді
1- жоқ 2-ия
3-жоқ 4-ия
5-ия 6-жоқ
7-жоқ 8-ия
9-ия 10-ия
ІІ айналым
Жаңа сабақ:
Темір және оның
қосылыстары.
Ереже: Флипчарт
екі командаға берілдеді онда олар Болат және Шойынды екі топ темір және оның қосылыстарын зерттеп постерге
түсіріп қорғайды.
ІІІ айналым
Досыма Хат жазу-деп
аталады. Ереже: Екі топ бір-біріне есеп береді жасанды ұялы байланыспен.
|
ІV- айналым
Ереже: Оқушылар Түйіндемені
толтырыт.
Резюме. (Элементке сипаттама)
Аты:
Темір
Портреті: Fe
Мекен- жайы: 4 период,8-ші
топта орналасқан
Салмағы: 56
Мамандығы: Химиялық
элемент
Біліктілік санаты: 26,реттік нөміріне
сәйкес
Мінезі: Темір – жылтыр, күміс түстес ақ металл, Темір иілімді, магниттелетін және оны жоғалтатын қасиеті бар
Туыстары: Шойын
және болат
V-
айналым
Биологиялық диктант деп аталады.
Ереже: Бос жерді
толтырамыз кітаппен.
Болат
тобына:
1. Темір.. күміс....түстес,...ақ.....металл.
2. Темір иілімді,.. магниттелетін.....қасиеті бар,
тығыздығы.. 7,87 г/см3.....,балқу
температурасы. 15390С...
Шойын
тобына:
1. Темір қосылыстарында....2,3.....тотығу дәрежесін
көрсетеді.
2.Темір құймалары ...шойын.....және...болат....түрінде
қолданылады.
VI
айналым
Бағалау қазылар
алқасы бағалау парағымен оқушыларды бағалайды . Оқушылар екі жұлдыз бір тілек
арқылы стикерге өз ойын жазып смайликтерге іледі.
Үйге тапсырма:
Оқушының аты |
I-айналым Миға-шабуыл Сұрақ-жауап |
II-айналым Постер қорғау |
III-айналым Досыма SMS жазу |
IV-айналым Резюме. (Элементке сипаттама) |
V-айналым Биологиялық диктант |
VI-айналым Үй тапсырмасы
|
ұпай |
Бағасы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дискрипторлар |
ұпай | |||||||
Толық орындаса |
3 | |||||||
Қате жіберілсе |
2 | |||||||
Жартылай орындалса |
1 | |||||||
«5» – 12 ұпай «4» – 10 -8 ұпай «3» –7 – 5 ұпай «2» –4 ұпай және одан төмен |
Бағалау
парағы