Таңдау курсы:Ұлттық біріңғай тестке дайындау
Сағат саны: 34
Түсініктеме.
Қоғамдық жүйедегі өзгерістер талабына сай,мектепте білім берудің сапасын жаңа деңгейге көтеру бүгінгі күнде қазақстандық білім беру жүйесінің негізгі мақсаты болып табылуда. Курста практикалық бағыттағы материалмен қосымшалары маңызды орын алады.
Стандартқа сай оқулықтарымызда күрделі есептер аз беріледі.Сондықтан ҰБТ-ның сапасы жақсы болу үшін қосымша жұмыстар жүргізуге тура келеді.ҰБТ кітапшасында қиындығы жоғары есептер баршылық.Сондықтан оқулықтағы В және С тобының есептеріне ерекше назар аудара отырып,оқып жатқан тақырыпқа сай мысалдарды қосымша әдебиеттен алған жөн.Кәсіптік курстың міндеттерін жүзеге асыру үшін лекция,есеп шығару практикумы,семинарлар түрінде оқыту түрлерін пайдалану ұсынылады. Сыныптағы сабақта да,оқушының өздік жұмысында да оқытудыңнегізі оқушының зерттеу жұмыстары болуы тиіс.Жүйелі түрде қайталау жұмыстарын жүргізген дұрыс.
Курстың мақсаты
Оқушының өз бетінше есеп шығаруда әр түрлі әдістері және есеп шешу тәсілдерінің базалық математика ұғымдары туралы білімдерін тереңдету,өздігінен және топта зерттеу жұмыстарын жүргізе білу компетенцияларын қалыптастыру. ҰБТ-дан жоғары балл жинауда оқушылардың санасын ояту.Оқушылар арасында тек алға ұмтылу бәсекелестігін тудыруға бағыт беру.
Курс міндеттері:
Оқушыларда курсты оқу нәтижесінде қалыптасуы
Қойылатын талаптар
Курс оқу нәтижесінде оқушылар келесі білім,білік және тәсілдерді меңгереді
Бағдарламаның бөлімдері:
Күтілетін нәтижелер:
Қолданылан әдебиеттер:
Еңбекшілдер орта мектебі
ҰБТ-ға дайындық бойынша жоспар. 11-сынып (34-сағат)
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Уақыты |
|
Рационал функциялар |
|
|
1 |
Арифметикалық есептеулер |
1 |
|
2 |
Алгебралық өрнектерді түрлендіру |
1 |
|
3 |
Иррационалдықтан құтқару |
1 |
|
4 |
Бөлшекпен және дәрежемен берілген есептерді түрлендіру |
1 |
|
5 |
Рационал алгебралық түрлендірулерді шешу |
1 |
|
6 |
Бөлщек –рационал теңдеулерді шешу |
1 |
|
7 |
Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулерді шешу |
1 |
|
8 |
Иррационал және модуль таңбасымен берілген теңсіздіктерді шешу |
1 |
|
9 |
Бөлщек –рационал теңсіздіктер |
1 |
|
10 |
Көрсеткіштік және логарифмдік теңсіздіктер |
1 |
|
11 |
Иррационал теңсіздіктер |
1 |
|
12 |
Модуль таңбасымен берілген теңсіздіктер |
1 |
|
13 |
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру |
1 |
|
14 |
Тригонометриялық өрнектерді шешу |
1 |
|
15 |
Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу |
1 |
|
16 |
Арифметикалық прогресияларға берілген есептер |
1 |
|
17 |
Арифметикалықпрогресияларға берілген есептер |
1 |
|
18 |
Геометриялық прогресияларға берілген есептер |
1 |
|
19 |
Геометриялықпрогресияларға берілген есептер |
1 |
|
20 |
Функция қасиеттері және графиктері |
1 |
|
21 |
Туынды және оны қолдану |
1 |
|
22 |
Функцияның графигіне жүргізілген жанама |
1 |
|
23 |
Функцияның өсу және кему араліқтарын,мах және мін анықтау |
1 |
|
24 |
Алғашқы функцияны табу |
1 |
|
25 |
Интегралды анықтау |
1 |
|
26 |
Қисық сызықты трапецияның ауданы |
1 |
|
27 |
Векторлар және жазықтықтағы координаталар әдісі |
1 |
|
28 |
Векторлар және жазықтықтағы координаталар әдісі |
1 |
|
29 |
Концентрацияға берілген есептер |
1 |
|
30 |
Логикалық есептер |
1 |
|
31 |
Планиметрияға берілген есептер |
1 |
|
32 |
Стереометрияға берілген есептер |
1 |
|
33 |
Стереометрияға берілген есептер |
1 |
|
34 |
Мәтін есептерін шешу |
1 |
|
Пән мұғалімдері : Камел А.К және Жумадилова М.Ш